Morris ja Eftis

Aamu- ja iltapäiväkerho Morris ja Eftis Mini 1-2 luokkalaisille

Aamu- ja iltapäiväkerho Mini on avoinna 1-2 luokkalaisille ennen ja jälkeen koulupäivän. Mikäli lapsesi tarvitsee aamukerhopaikkaa voit sitä hakea Morris Ministä, jota pidetään koulualueen keltaisessa rakennuksessa. Iltapäiväkerho Eftis Mini toteutetaan yhteistyössä seurakunnan kanssa. Koulupäivän päätyttyä kerho-ohjaajat hakevat iltapäiväkerhoon menevät lapset koulusta, jolloin toiminta alkaa seurakunnan tiloissa. Kaikilla huoltajilla on mahdollisuus hakea iltapäiväkerhopaikkaa milloin tahansa lukuvuoden aikana. Mikäli sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä henkilökuntaamme tai Pietarsaaren kouluvirastoon.

Erityisluokkiin kuuluvien aamu- ja iltapäivätoiminta

Erityisopetukseen kuuluvilla oppilailla on mahdollisuus osallistua päivittäiseen aamu- ja iltapäiväkerhotoimintaan. Se on avoinna myös naapurikunnissa asuville koulumme oppilaille. Henkilökunnalla joka on vastuussa erityisluokkien aamu- ja iltapäiväkerhotoiminnasta on hyvä koulutus ja vankka tietämys erilaisten yksilöiden kehityksen ohjaamisessa. Teemme viikkosuunnitelman jokaiselle viikolle, ja työskentelemme usein temaattisista kokonaisuuksista lähtien sekä eri aisteja stimuloivin menetelmin.