Esikoulu

Esikoulun lukujärjestys

Esikoulu noudattaa kouluvuoden aikataulua. Lukuvuotena 2015-2016 on esikoululaisilla 19 tuntia viikossa: maanantaisin 9-12, ja tiistaista perjantaihin 8-12. Ne jotka haluavat voivat hakea myös aamu- ja iltapäivätoimintaan. Esikoululaisten aamu- ja iltapäiväkerhot pidetään koulualueella. Ole ystävällinen, ja noudata lasten haku- ja tuomisaikoja, sekä ilmoita aina lapsen poissaoloista Wilman kautta. 1.8.2015 lähtien on esiopetus pakollinen siitä vuodesta alkaen jolloin lapsi täyttää kuusi vuotta. Syksystä 2015 lähtien noudatetaan esikoulun opetussuunnitelmaa.

Esikoululaisten aamu- ja iltapäivätoiminta

Esikoululaisten aamu- ja iltapäivätoiminta pidetään koululla. Esikoulu alkaa klo 08.00, mutta mikäli lapsesi tarvitsee hoitoa aamuisin (aamupäiväkerho), voit anoa siihen paikkaa lapsellesi milloin tahansa lukuvuoden aikana. Aamupäiväkerho pidetään samoissa tiloissa joissa myös esikoulu toimii. Iltapäiväkerho alkaa esikoulun päättymisen jälkeen klo 12.00, ja jatkuu tarpeen mukaan klo 16.30 asti.  Myös iltapäiväkerhopaikkaa voi hakea milloin tahansa lukuvuoden aikana.

Mikäli sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä henkilökuntaamme.